Prekybos mitai. Jaunojo augintinio priežiūra: patarimai, mitai ir klaidos

J. Gavėnas. 7 mitai apie lojalumą Lietuvoje - DELFI Verslas

J. Gavėnas. 7 mitai apie lojalumą Lietuvoje

Lojalus klientas yra tik tas, prekybos mitai nuolat lankosi prekybos mitai perka. Tradiciškai taip dažniausiai apibrėžiamas lojalus klientas. Bet nereikia pamiršti, kad daugeliu atvejų pirkėjai renkasi tuos prekybos centrus ar parduotuves, kurie yra jiems patogūs, pvz. Taigi, pakeitus darbovietę ar namų adresą — tariamo lojalumo dažniausiai nelieka. Vienareikšmiškai teigti, kad lojalumas susijęs su nuolatiniu lankymųsi viename ar kitame prekybos centre, negalima.

Lojalumo kortelė padaro pirkėją lojaliu.

Turinio valdymo sistema

Iš žiniasklaidos dažnai sužinome apie mažmeninės prekybos atstovų pasiekimus, didinant lojalių klientų skaičių. O pergalės paremtos lojalaus kliento pirkėjų dalybomis į kairę ir į dešinę. Turėti lojalumo kortelę dar nereiškia būti lojaliu. Krizės metu ir po jos, lietuvių piniginėse atsirado prekybos mitai kortelių. Kodėl pirkėjo piniginėje yra visų prekybos tinklų ar degalinių kortelės?

Elektroninės prekybos plėtrą stabdo mitai ir specialistų trūkumas

Ar tai reiškia, kad jis lojalus visiems iš karto? Pavyzdžiui, parduotuvėje, kuri yra prie pirkėjo namų su lojalumo kortele taikomos nuolaidos.

Kodėl gi jomis nepasinaudojus, jeigu vistiek einama ten apsipirkti?

Pagal jį yra taikomi šie ribojimai kultūrinei veiklai, renginiams, viešiems susibūrimams: Draudžiamas kultūros, laisvalaikio, pramogų, sporto įstaigų lankymas ir fizinis lankytojų aptarnavimas. Draudžiama veikla vaikų, žmonių su negalia ir pagyvenusių žmonių dienos ir užimtumo centruose.

Lojalumo kortelės skirtos suteikti prekybos mitai. Mažmeninėje prekyboje šiuo metu svarbiausiomis tapo akcijos ir kitokios kainų nuolaidos.

Jaunojo augintinio priežiūra: patarimai, mitai ir klaidos

Tai lengviausias, mažiausiai pastangų ir kūrybos reikalaujantis kelias, kuris neduoda laukiamų rezultatų. Žema kaina priblokšti parduotuvės lankytojus galima tik pirmaisiais kartais ir tai ne visus. Taigi, pagrindinis prekybininkų iššūkis, o tuo pačiu ir lojalumo programų ateitis yra išsiaiškinti vartotojų pirkimo įpročius. Prekybininkų laukia naujas virtualus duomenų analizės ir valdymo mūšis ateityje, kas tai padarys pirmas ir geriau.

Lojalumo programos vienodai paveikia visus pirkėjus ir pačios prekybos mitai yra motyvuojančios klientus Lojalumo programa neveiks, jeigu bus inicijuota tik prekybos mitai skyriaus. Lojalumo sistemą būtina suderinti su prekybos mitai prekybos mitai prekybos mitai veiklomis, pvz.

prekybos mitai

Kokia nauda iš to, jei klientas reklaminių kampanijų metų įtraukiamas į parduotuvę, jis turi galimybę pasinaudoti lojalumo kortelės teikiamais pranašumais, tačiau prekybos salėje ir lentynose nėra pirkėjo mėgstamų prekių?. Reikia atminti, kad pirkėjas niekada nebuvo ir niekada nebus tik statistinis vienetas mažmeninės prekybos IT sistemoje, nepaisant to, kad dauguma prekybininkų prekybos mitai laiko būtent tokiu. Tai ne tik namų ūkis ar koks kitas statistinis rodiklis, kurį lengvai galima suskaičiuoti.

Pirkėjai — tai skirtingo mąstymo, elgesio, pažiūrų, nuostatų ir vertybių žmonės.

Prekyba žmonėmis - mitai ir faktai

Tiek šeima su vaikais ar be jų, tiek kambariokai bendrabutyje, tiek vienišiai ar tebegyvenantys su tėvais asmenys turi skirtingus poreikius. Nors jie priskiriami statistiniam namų ūkiui, bet renkasi, perka ir vartoja visiškai skirtingas prekes, jų kiekius, dydžius ir panašiai. Pavyzdžiui, vienam daržovės yra vitaminų šaltinis, kitam - patiekalo sudėtinė dalis, o trečiajam — neegzistuojanti prekė.

Ir prekybos mitai visiškai nepriklauso nuo to, prekybos mitai klientai yra lojalumo programos dalyviai ar ne. Technologija yra svarbiausias įrankis lojalumo programoje. Sutikime, jog be technologijos nebūtų įmanoma kokybiškai ir efektyviai valdyti lojalumo programos.

Tačiau, tikrasis menas ir iššūkis įmonei yra sugebėjimas technologiją pritaikyti klientui, o ne atvirkščiai, klientą prie technologijos. Ar tikrai būtinas kliento asmens kodas arba gyvenamosios vietos pašto indeksas pildant prašymą lojalumo kortelei gauti? Abu reikalavimai užpildyti duomenys yra pertekliniai: pirmasis net ir teisiškai, o antrasis gali būti ir taip sugeneruotas protingos IT sistemos.

  1. Но вряд ли он сможет многое узнать, если только Хедрон не проявит желания сотрудничать.
  2. Возможно, пути наружу и нет, - ответил Хедрон.
  3. Он думал о бессчетных миллионах лет, в течение которых движение постепенно уменьшалось, и огни на огромной карте угасали один за другим - пока не осталось ничего, кроме этой единственной линии.

Dažniausiai, perteklinių duomenų rinkimo priežastys yra dvi: nesugebėjimas aiškiai sau atsakyti, kam mums kliento duomenys ir kokiu tikslu juos naudosime todėl prisirinkime jų kiek įmanoma daugiau arba tapimas vidinės IT sistemos įkaitais, t.

Kai Lietuvoje atsirado lojalumo kortelių bumas, pagrindinis prekybininkų tikslas tapo prekybos mitai kuo daugiau naujų pirkėjų arba kiek įmanoma labiau išlaikyti senuosius.

Kortelių turėtojai nėra niekaip suskirstomi — nei pagal kortelės turėjimo stažą, nei pagal nupirktų prekių kiekį, todėl dažniausiai jiems taikomos vienodos lojalumo programos.

MITAI APIE SEKSUALINĮ IŠNAUDOJIMĄ 14

Jie nemotyvuojami išlikti lojaliais vienam prekybos centrui, todėl nesukdami galvos įsigyja prekybos mitai kitų prekybos centrų korteles. Iš kitos pusės, mažmeninės prekybos įmonių marketingo specialistai iki šiol dar taip ir nesuprato, kad klientų išskirtinumas nėra blogai. Negalima juk kurti lojalumo programos visiems, nes tokiu atveju neišvengiama pagrindinės klaidos — prielaidos, kad visi žmonės yra vienodi.

Lojalumo kortelės turi būti nemokamos.

kaip gyventi neuždirbant pinigų

Taip teigia absoliuti dauguma parduotuvių, kurios siūlo klientui ne lojalumo kortelę, o plastmasės gabalą. Ir kodėl gi mes, klientai, turėtume mokėti už 8,5 x 5,5 cm nepilno milimetro storio plastiko gabaliuką, sveriantį 5 g?

quk variantų variantai

Pats lengviausias kelias yra išdalinti kažką nemokamai ir viltis, kad klientai stovės eilėje bandydami pasinaudoti kortele. Kuriant lojalumo kortelės kainodarą būtina apsvarstyti, ar gavęs nemokamą dovaną, klientas ją vertins.

Domitės mokslo ir technologijų naujienomis? Lietuviai taip pat pamėgo iš anksto užsisakyti keliones į užsienį, kino filmų, koncertų ir lėktuvų bilietus. O besiruošiantys kelionei ir nebijantys apsirikti pasirinkę jų figūrai ne visai tinkantį rūbą, lietuviškoje drabužių iš parduotuvėje dress.

Daugelis tyrimų rodo, kad tokios nemokamos kortelės niekada nebūna aktyvuojamos. Iš kitos pusės, klientai nebeturi kokybiškų lūkesčių, susijusių su lojalumo programomis, kadangi pardavėjai nieko kito išskyrus kortelės kainą ar suteikiamas nuolaidas nepralemena net ir siūlydami kortelę turėti, jau nekalbant apie tai, kad dideliuose mažmeninės prekybos tinkluose kasininkai - robotai net pasiūlo įsigyti kortelės, kai klientas jos neturi.

Produktai   »   Elektroninė prekyba: mitas ar tikrovė? Elektroninė prekyba: mitas ar tikrovė? Publikuota žurnale"Marketingas", m.

Nuorodos kopijavimas J.

Taip pat perskaitykite