Pasirinkimo būsenos, Trijų būsenų darbo eigos naudojimas - SharePoint

Užsakymų būsenos

Šiame straipsnyje

Klientų informavimas sms žinute naudojant užsakymo būsenoje numatytą, išankstinį tekstą Užsakymų būsenos tai svarbi ir pasirinkimo būsenos naudinga parduotuvės funkcija. Užsakymų būsenos svarbios tiek jums tiek ir jūsų klientams, jos atvaizduoja skirtingus kliento užsakymo vykdymo etapus ir padeda jums susigaudyti tarp gausybės skirtingų užsakymų.

  • Veiksmų atlikimas pagrindiniame ekrane naudojant „TalkBack“ - „Android“ pritaikomumas Žinynas
  • Parinktys robotas apžvalgos
  • Trijų būsenų darbo eigos naudojimas - SharePoint
  • Savo buvimo būseną taip pat galite nustatyti neautomatiškai, kad galėtumėte valdyti, kaip ar žmonės galės su jumis susisiekti.
  • Kokios gali būti žmogaus emocinės būsenos?
  • Dvejetainiai pasirinkimai paypal

Norint valdyti užsakymų būsenas keliaujame į administracinės panelės skiltį Lokalizacija ir randame modulį Užsakymų Būsenos. Atsidariusiame lange matysime, visas, parduotuvėje turimas užsakymo būsenas, tam tikros būsenos yra sukuriamos iš anksto, kadangi parduotuvėje privalu turėti numatytąsias atšaukto, įvykdyto ir neapmokėto užsakymo būsenas.

pasirinkimo būsenos

Taip pat rekomenduojame sukurti būseną išsiųsta — šia būsena pažymėsite užsakymus, kuriuos jau pasirinkimo būsenos pristatymo tarnyboms. Užsakymo būsenų spalvomis bus pažymėti ir visi užsakymai, užsakymų peržiūros sąraše pasirinkimo būsenos taip daug greičiau rasite norimus užsakymus.

Ar ši informacija buvo naudinga?

Kaip sukurti užsakymo būseną Užsakymų būsenų bitcoin algoritmai viršutiniame, dešiniajame kampe spaudžiame mėlyną kūrimo mygtuką su pliuso simboliu, pasirinkimo būsenos būsenos valdymo langas. Būsenos valdymo lange esančios reikšmės yra pasirinkimo būsenos pačios, kaip būsenos redagavimo lange, skaitykite žemiau prie Redaguojame jau esamą užsakymo būseną.

Redaguojame pasirinkimo būsenos esamą užsakymo būseną Redaguoti esamą užsakymo būseną verta tam, kad galėtumėte pasirinkti norimą spalvą padėsiančią lengviau atpažinti užsakymus, o esant poreikiui šiek tiek pakeisti jos pavadinimą į jums priimtiną.

Pagrindinė priežastis redaguoti jau esamą užsakymo būseną — įvesti išankstinius tekstus naudojimui užsakymų istorijoje, klientams informuoti. Būsenos valdymo lange spaudžiame mėlyną redagavimo mygtuką su pieštuko simboliu. Atsidariusį valdymo langą matysite ir kurdami naują būseną.

1 veiksmas: įrenginio atrakinimas

Kaip tekstą formuoti ir naudoti skaitykite žemiau Klientų informavimas elektroniniu paštu naudojant užsakymo būsenoje numatytą, išankstinį tekstą Užsakymo būsenos aprašymas SMS Siuntimui  šiame laukelyje įveskite iš anksto variantas eiti tekstą klientams, kurie šį tekstą sms žinute gaus jums keičiant užsakymo būseną užsakymo valdymo lange. Tam būtina LightSMS integracija. Kaip tekstą formuoti ir naudoti bei diegti integraciją skaitykite žemiau Klientų pasirinkimo būsenos sms žinute naudojant užsakymo būsenoje numatytą, išankstinį tekstą Būsenos spalva norėdami lengviau atskirti užsakymus pagal būsenas užsakymų sąraše pasirinkite jums patogias spalvas.

Gilios ramybės būsenos perdavimo praktika

Pavyzdžiui išsiųsta — pilka, apmokėta — žalia, atšaukta — raudona ir pan. Laukelyje galite įvesti HTML spalvos kodą arba rinktis iš spalvų lentelės.

pasirinkimo būsenos vienos sąskaitos tarpininkas

Klientų informavimas elektroniniu paštu naudojant užsakymo būsenoje numatytą, išankstinį tekstą Kuomet prie užsakymo būsenų turite suvedę išankstinius tekstus, juos automatiškai galite panaudoti užsakymų valdyme, siunčiant pranešimus į elektroninį paštą klientams.

Tekstus kiekvienai užsakymo būsenai formuojate patys, tačiau rekomenduojame pasinaudoti mūsų sukurtais, automatiniais pasirinkimo būsenos renkančiais ir pasirinkimo būsenos žinutę įrašančiais kliento duomenis: pasirinkimo būsenos — Automatiškai nuskaitomas užsakymo numeris name — Automatiškai nuskaitomas ir linksniuojamas kliento vardas, pavyzdžiui jei kliento užsakymas užpildytas vardu Petras, laiške, šioje vietoje sistema naudos kreipinį Petrai tracking — Šis kodas veikia tik pasirinkimo būsenos, jei turite automatinę vežėjo integraciją, jis veikia su DPD ir OMNIVA automatiniais pristatymo būdais ir elektroninio laiško turinyje iš karto formuoja siuntos kodą su sekimo nuorodą, kreipiančią į atitinkamo vežėjo tinklapį prieš tai užsakyme turi būti atspausdintas siuntos lipdukas.

Jūsų užsakymas išsiųstas.

Veiksmų atlikimas pagrindiniame ekrane naudojant „TalkBack“

Kitas pavyzdys — jei turite užsakymo būseną paruošta atsiėmimui jei klientams teikiate galimybę užsakymus atsiimti savo fizinėje parduotuvėje ar sandėlyjetekstas šiai būsenai gali būti toks: Šiuo atveju laiško turinyje atnaujinant užsakymo būseną kliento gautas tekstas atrodys taip: Laba diena, Pasirinkimo būsenos. Jūsų užsakymas paruoštas atsiėmimui adresu Patikros g. Gražios dienos, jusuparduotuve.

Žinutės gali būti iki simbolių ilgio, simboliai negali būti lietuviški. Kaip formuoti išankstinį tekstą?

pasirinkimo būsenos

Tekstus kiekvienai užsakymo būsenai formuojate patys. Žinutės tekstuose žodžius veskite be lietuviškų pasirinkimo būsenos. Papildomai rekomenduojame pasinaudoti mūsų sukurtais, automatiniais kodais renkančiais ir į žinutę įrašančiais kliento duomenis: id — Automatiškai nuskaitomas užsakymo numeris name — Automatiškai nuskaitomas ir linksniuojamas kliento vardas, pavyzdžiui jei kliento užsakymas užpildytas vardu Petras, laiške, šioje vietoje sistema naudos kreipinį Petrai tracking — Šis kodas pasirinkimo būsenos tik tuomet, jei turite automatinę vežėjo integraciją, jis veikia su DPD ir OMNIVA automatiniais pristatymo būdais ir trumposios žinutės turinyje atsiunčia siuntos sekimo numerį prieš tai užsakyme turi būti atspausdintas siuntos lipdukas.

pasirinkimo būsenos vk ženklas, kaip naudotis

Imkime užsakymo būseną išsiųsta, tuomet jūsų tekstas gali atrodyti maždaug taip: Šiuo atveju kliento gauta SMS žinutė atnaujinant užsakymo būseną atrodys taip: Laba diena, Petrai. Jusu uzsakymas issiustas.

kaip užsidirbti pinigų kasdien kriptovaliutų kalendorius

Uzsakyma sekti galite numeriu puslapyje www. Kitas pavyzdys — jei turite užsakymo būseną paruošta atsiėmimui jei klientams teikiate galimybę užsakymus atsiimti savo fizinėje parduotuvėje ar sandėlyjetekstas šiai būsenai gali būti toks: Šiuo atveju kliento gauta SMS žinutė atnaujinant užsakymo būseną atrodys taip: Laba diena, Violeta.

Buvimo būsenos keitimas programoje „Skype“ verslui

Jusu uzsakymas paruostas atsiemimui adresu Patikros g. Grazios dienos, pasirinkimo būsenos. Atnaujinta balandžio 16,

Taip pat perskaitykite