Atsiėmimo galimybės

Didesnės į Estiją siunčiamų siuntų atsiėmimo galimybės
Ar galiu mokėti grynaisiais? Deja, ne. Apmokėjimas galimas tik per bank-link paslaugą. Ar gali gavėjas sumokėti už siuntos siuntimą? Ne, negali. Siuntos registravimo bei siuntimo paslaugos užsakymo atsiėmimo galimybės už viską turi sumokėti duomenis registruojantis asmuo. Ar galiu savitarnoje užsakyti išperkamojo mokesčio surinkimo paslaugą kad gavėjas sumokėtų prekės vertę atsiimdamas siuntą?
- Pristatymas | Doti
- Seni dvejetainiai variantai
- Didesnės į Estiją siunčiamų siuntų atsiėmimo galimybės | Lietuvos paštas
Išperkamojo mokesčio surinkimas COD paslauga teikiama tik sutartis su Omniva pasirašiusiems verslo klientams. Išperkamojo mokesčio surinkimą galima užsakyti tik verslo kliento paskyroje e-paslaugų svetainėje. Siuntinio etiketę adreso kortelę užklijuokite ant sandarios pakuotės viršutinės dalies. Siuntos etiketė turi atsiėmimo galimybės nepažeista, gerai įskaitoma bei skenuojama - tai užtikrins atsiėmimo galimybės siuntinio apdorojimą. Kaip reikia supakuoti siuntinį?
Siuntiniai turi būti supakuoti ir paruošti laikantis Omniva siuntų pakavimo taisyklių. Daugiau informacijos apie pakuotės reikalavimus galite rasti čia.
- Jų prašoma likti namuose, o ką daryti pašto dėžutėje radus laiškelį, kad pašte jo laukia siunta?
- Ar įmanoma iš tikrųjų užsidirbti pinigų internete
Kaip užtikrinti, kad siuntos turinys būtų saugus? Atsiėmimo galimybės tinkamo siuntinio supakavimo rekomenduojame užsakyti papildomą paslaugą "Atsargiai" papildomai atsiėmimo galimybės užtikrintų išskirtinai atsargų Jūsų siuntinio gabenimą, rūšiavimą bei pristatymą. Užregistravę siuntinio duomenis bei tinkamai jį paruošę eikite prie artimiausio Omniva paštomato.
Pagrindiniame liečiamojo ekrano meniu pasirinkite "Privatus klientas. Anksčiau paruošta siunta" ir sekite nurodymus, kad idėtumėte siuntinį į paštomato skyrių. Siuntos duomenis užregistravau bei už siuntimo paslaugą jau sumokėjau savitarnoje. Kodėl išsiunčiant siuntą paštomate manęs vėl prašo sumokėti? Greičiausiai pagrindiniame paštomato meniu pasirinkote "Siųsti siuntą".
Ši funkcija skirta registruoti siuntinių duomenims bei apmokėti už siuntimą vietoje prie paštomato. Jei savo siuntos duomenis jau turite paruošę savitarnoje, pagrindiniame paštomato meniu Jums reikia rinktis "Privatus klientas. Anksčiau paruošta siunta". Savo siuntinio buvimo vietą bei įvykius galite sekti atsiėmimo galimybės siuntos numerį laukelyje "Siuntų sekimas" kiekvieno puslapio viršuje.
Ar Omniva paštomatai veikia visą parą? Omniva savitarnos siuntų terminalai veikia 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę. Visi Omniva paštomatai įrengti lauke, todėl juose galima išsiųsti arba atsiimti siuntas bet kuriuo paros metu.
Kaip išsiųsti siuntą per paštomatus? Siuntų duomenis galite registruoti dviem būdais: vietoje prie paštomato arba Omniva savitarnos sistemoje. Pasirinkę pristatymo vietą bei suvedę siuntėjo bei gavėjo duomenis, apmokėkite už siuntimą banko kortele bei įdėkite siuntą į automatiškai atidarytą paštomato skyrių. Kokie yra paštomatinių siuntų dydžiai? Minimalūs siuntos matmenysturi būti: 2 atsiėmimo galimybės x atsiėmimo galimybės cm x 14 cm Omniva savitarnos siuntų terminalų skyrių dydžiai yra šie: S — 9 cm x kaip užsidirbti pinigų savo grupei cm x 64 cm M — 19 cm x 38 cm x 64 cm L — 39 cm x 38 cm x 64 cm Kokio svorio daiktus galima siųsti siuntų paštomatu?
Dažniausiai užduodami klausimai
Per paštomatą siunčiamos siuntos svoris negali viršyti 30 kg. Ar lengva ir didelė siunta yra brangesnė nei maža ir sunki? Siuntimo kaina apskaičiuojama pagal pasirinkto skyriaus dydį, todėl 30 kg sverianti S dydžio siunta yra pigesnė, nei 5 kg atsiėmimo galimybės L dydžio siunta.
Kokia siuntimo per Omniva paštomatus kaina? Siuntimui taikomi standartiniai įkainiaipriklausantys nuo siuntinių dydžio bei pristatymo vietos. Kodėl manęs prašo vėl sumokėti, nors už siuntą jau sumokėjau savitarnoje? Ar galiu prie paštomato užsakyti papildomas paslaugas? Papildomos paslaugos atsargiai, patvirtinimas siuntėjui SMS gali būti užsakytos privataus kliento savitarnos sistemoje formuojant siuntą; dar daugiau papildomų paslaugų teikiame sutartis pasirašiusiems kientams verslo klientų e-paslaugų svetainėje.
Kaip tinkamai supakuoti siuntinį? Ar paštomatu galima siųsti siuntas į kitas valstybes? Kiek kainuotų tokių siuntų siuntimas, ar toks siuntų išsiuntimas atliekamas taip pat?
Kaip siųsti prekes per Omniva paštomatus? (1)
Šiuo metu formuojant siuntas prie paštomatų, siūlome galimybę siųsti siuntas Lietuvoje, į Latviją ir Estiją. Formuojant siuntinius savitarnos sistemojegalima užsakyti siuntų siuntimą į daugiau ES šalių. Kaip apmokėti už siuntinio siuntimą prie paštomato? Siuntų apmokėjimas prie paštomato gali būti atliktas tik banko kortele. Paštomatai aptarnauja visų bankų visų tipų korteles, išskyrus American Express.
Kaip atsispausdinti atsiėmimo galimybės etiketę?
Pristatymas
Ar turėsiu galimybę atsispausdinti lipduką prie paštomato? Registruodami siuntos duomenis savitarnos sistemoje galite pasirinkti, kaip gausite siuntos etiketę.
Jei neturite spausdintuvo atsiėmimo galimybės negalite atsispausdinti adreso kortelės, pasirinkite galimybę savo siuntos lipduką atsispausdinti prie siuntų terminalo. Registruojant siuntas prie siuntų atsiėmimo galimybės, po sėkmingo apmokėjimo paštomatas atspausdina lipduką su ką tik užpildytais siuntinio duomenimis.
Paštomatas neatspausdino lipduko mano siuntai. Ką daryti? Galite nedvejodami įdėti siuntinį į atsidariusį skyrių — jei ant pakuotės nebus etiketės su brūkšniniu kodu, kurjeris siuntų surinkimo metu turi galimybę pakartotinai ją atspausdinti bei užklijuoti ant Jūsų siuntos. Ar galiu į vieną skyrių įdėti kelias siuntas? Privatus klientas į vieną skyrių gali įdėti tik vieną siuntą.
Paštas siuntas saugos visą karantino laiką
Sutartį su Omniva sudaręs verslo klientas pasirinkimo sąlyga į vieną skyrių įdėti daugiau siuntų. Ar galiu pats pasirinkti atsiėmimo galimybės skyrių, į kurį įdėsiu siuntą? Prie paštomato pačiam pasirinkti spintelės negalima. Galima pasirinkti tik skyriaus dydį. Pasirinkto dydžio spintelė atsidaro automatiškai.
Be to, nėra jokio skirtumo, į atsiėmimo galimybės spintelę įdėsite savo siuntą, nes, kai ji bus pristatyta į kitą paštomatą, siunta tikrai nebus įdedama į tą patį skyrių.
Kaip atsiimti siuntą iš paštomato? Gavę SMS pranešimą iš Omniva su atsiėmimo galimybės durelių atidarymo atsiėmimo galimybės atsiėmimo kodu, eikite prie nurodyto paštomato. Pagrindiniame liečiamojo ekrano meniu pasirinkite "Atsiimti siuntą" ir suveskite kodą, gautą SMS. Patvirtinus kodą, automatiškai atsidarys paštomato skyrius, kuriame yra įdėtas Jums skirtas siuntinys. Jeigu pasirinkote galimybę už prekes atsiskaityti atsiėmimo metu, po atsiėmimo kodo patvirtinimo bus aktyvuota mokėjimo operacija.
Sėkmingai atlikus apmokėjimą banko kortele, automatiškai atsidarys skyrius su Jūsų siunta. Per kiek laiko turiu atsiimti siuntą? Siuntiniai paštomate laikomi 7 kalendorines dienas nuo siuntos pristatymo į paštomatą momento. Pristačius atsiėmimo galimybės į paštomatą, gavėjas iš karto gauna SMS panešimą atsiėmimo galimybės atvykusį siuntinį, kuriame taip pat nurodyta data, iki kada galima atsiimti atsiėmimo galimybės.
Nebegalinčių prekiauti galimybė - prekių atsiėmimo punktai
Kaip rasti paštomatą nurodytu adresu? Visus Omniva paštomaus su adresais ir tiksliu stovėjimo vietos aprašu galite rasti mūsų žemėlapyje. Paštomate suvedus durelių atidarymo kodą iš SMS rašoma, kad kodas neteisingas. Patikrinkite, ar stovite prie teisingo paštomato. Siunta pristatoma tik į tą paštomatą, kuris nurodytas SMS.
Siuntos deklaravimas muitinei
Įsitikinkite, kad 6-ženklį durelių kodą vedate lietimui jautriame patomato ekrane, meniu pasirinkę "Atsiimti siuntą". Įsitikinkite, ar nevedate jau panaudoto kodo galbūt šią siuntą jau atsiėmėte anksčiau. Ar aš galiu užsisakyti prekes iš elektroninės parduotuvės į paštomatą? Jei elektroninė parduotuvė yra sudariusi bendradarbiavimo sutartį su Omniva, siuntas galima užsisakyti į Omniva siuntų terminalus. Jei užsisakymo galimybės elektroninės atsiėmimo galimybės svetainėje nėra, galite rekomenduoti ją mums.
Mes susisieksime su elektronine parduotuve ir pasiūlysime bendradarbiauti.
Ar man reikalingas asmens tapatybės dokumentas, atsiimant siuntą? Siuntos atsiėmimas yra itin paprastas. Siuntai atsiimti užtenka įvesti SMS pranešimu į mobilųjį telefoną arba ir į el.
Nebegalinčių prekiauti galimybė – prekių atsiėmimo punktai
Ar siuntiniai iki 30 kg telpa Jūsų terminaluose? Siuntiniai iki 30 kg puikiai telpa mūsų paštomatuose. Svarbu, kad siunčiama atsiėmimo galimybės atitiktų paštomatų skyrių dydžių reikalavimus.
Ar galiu sumokėti už prekę, ją atsiimdamas iš paštomato? Taip galite. Šią paslaugą gali užsakyti Omniva verslo klientai. Siuntų gavėjai, atsiimdami siuntinius paštomate, nurodytą sumą gali sumokėti banko kortele atsiimdami siuntą. Ar galiu paštomate mokėti grynais? Paštomatai priima mokėjimus tik banko kortele. Kada gausiu pranešimą, kad jau galiu atsiimti savo siuntą?
Ar siuntėjas taip pat gaus pranešimą? Kai tik kurjeris pristatys jūsų siuntinį į pasirinktą paštomatą, Jūs gausite SMS pranešimą su 6-ženkliu atsiėmimo kodu.
Standartiškai siuntėjas atsiėmimo galimybės informuojamas, tačiau jis gali užsakyti papildomą informavimo paslaugą e-savitarnoje tokiu atveju siuntėjas gaus SMS, kai siunta bus sėkmingai atsiimta iš paštomato. Ar gali gavėjas atsiimti iš Omniva paštomato siuntą be mobiliojo telefono? Būtinoji siuntimo per paštomatus sąlyga yra gavėjo informavimas SMS žinute apie atvykusį siuntinį. Neturint mobiliojo telefono, Omniva paštomatų paslauga naudotis neįmanoma.
Ką daryti, jei atsiėmimo galimybės SMS žinute gautas kodas yra ne 6-ženklis, arba sudarytas iš raidžių? Siuntos atsiėmimo kodas Omniva atsiųstoje SMS žinutėje visuomet yra tik 6-ženklis skaičius. Jeigu Jūsų SMS pranešime nurodytas kodas su raidėmis, tai greičiausiai tai yra Jums adresuotos siuntos registracijos numeris. Jis skirtas tik sekti siuntos dabartinę buvimo vietą mūsų svetainėje.